Θέαμα, αγωνία και υποσχέσεις για μια συγκλονιστική σεζόν άφησε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην πίστα της Jerez, που βρήκε νικητή τον Loris Capirossi με την Desmosedici GP6 της Ducati Marlboro.

Εντυπωσιακή εμφάνιση από τον Dani Pedrosa που στο ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση αφήνοντας πίσω του τον ομόσταβλό του στην Repsol Honda, Nicky Hayden. Οσο για τον Valentino Rossi, μια πτώση στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση, ήταν αρκετή για να του καταστρέψει τον αγώνα.

Περισσότεροι από 130.000 θεατές κατέκλυσαν την Jerez για να παρακολουθήσουν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς και να στηρίξουν τις προσπάθειες των συμπατριωτών τους. Μπορεί ο Sete Gibernau να τους απογοήτευσε αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μόλις στον 3ο γύρο -ήταν 3ος- από μηχανικό πρόβλημα της Desmosedici, υπήρχαν όμως οι Dani Pedrosa – Toni Elias που με την εμφάνισή τους, τους έστειλαν στους… 7 ουρανούς.

Ο μεν Pedrosa στο μονόσελο της περσινής RC211V έδειξε να προσαρμόζεται αμέσως στη μεγάλη κατηγορία και με εντυπωσιακή οδήγηση ήταν ο μοναδικός αναβάτης που κατάφερε να ακολουθήσει τον φρενήρη ρυθμό του Capirossi. Για μεγάλο διάστημα έμεινε κολλημένος πίσω από τον πολύπειρο ιταλό, αλλά στους τελευταίους γύρους μίλησε η εμπειρία και η φυσική κατάσταση, εκεί όπου ο Capirex υπερτερεί.

Ο δε Elias, που είχε γενέθλια σήμερα, έκανε εκπληκτικό αγώνα, καταφέρνοντας να τερματίσει στην 4η θέση, μπροστά από τον ομόσταβλό του στην Fortuna Honda, Μarco Melandri.Πάντως, ευθύνεται για την πτώση του Rossi στην 1η στροφή, όταν τον χτύπησε από πίσω. Στο τέλος του αγώνα, έσπευσε στον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ζητώντας του συγνώμη…

Μεγάλη εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Casey Stoner, άλλος ένας πρωτοεμφανιζόμενος που αν και προέρχεται από τραυματισμό στον ώμο, κατάφερε να φέρει την RC211V της LCR Honda στην 6η θέση. Στην 7η θέση έμεινε ο Shinya Nakano με την Kawasaki Racing, ενώ την 8άδα συμπλήρωσε ο Kenny Roberts Jr. (θύμισε κάτι από τον παλιό Kenninator) που με την KR211V του Team Roberts ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 8η θέση, περνώντας στο νήμα τον μέχρι πέρσι ομόσταβλό του στη Suzuki, John Hopkins.

Καλύτερος αναβάτης της Yamaha, ο Colin Edwards που έφερε την YZR-M1 της Camel στην 11η θέση. Ο Texas Tornado έχασε αρκετό χρόνο στην αρχή καθώς μπλέχτηκε στον πανικό που δημιουργήθηκε από την επαφή του Rossi με τον Elias. Ο Rossi παρά την πτώση του συνέχισε τον αγώνα τερματίζοντας τελικά μέσα στους βαθμούς (14ος).

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Capirossi δήλωσε: “Προσπάθησα να πιέσω σκληρά από την αρχή. Είχα ένα μικρό πλεονέκτημα και είδα πίσω μου τον Hayden και μετά τον Pedrosa και η αλήθεια είναι ότι έμεινα έκπληκτος. Ο Pedrosa πλησίαζε όλο και πιο κοντά και συνέχισα να κρατώ υψηλό ρυθμό. Στους τελευταίους 5 γύρους είδα την διαφορά να ανοίγει. Τότε κατάλαβα ότι είχα νικήσει. Η Ducati έκανε φοβερή δουλειά σήμερα, τα ελαστικά της Bridgestone ήταν εξαιρετικά. Αρχίσαμε με τον καλύτερο τρόπο το πρωτάθλημα”.

Aπό την πλευρά του, ο Pedrosa είπε: “Ηταν φανταστικός αγώνας, ήμουν τυχερός στην αρχή που δεν μπλέχτηκα στο ατύχημα που είχε ο Rossi, ενώ μετά ήρθε και η εγκατάλειψη του Gibernau. Η πόρτα είχε ανοίξει για μένα. Προσπάθησα να πιάσω τον Capirossi αλλά φοβόμουν για την κατάσταση του μπροστινού ελαστικού γι` αυτό και έριξα τον ρυθμό μου και προτίμησα να σιγουρέψω την 2η θέση. Αλλωστε, βρισκόμαστε στην αρχή του πρωταθλήματος. Υπάρχουν ακόμα 16 αγώνες και η νίκη θα έρθει κάποια στιγμή”.

O 3ος της παρέας, Nicky Hayden που οδήγησε την Honda του 2006 την οποία εξελίσσει ο ίδιος μαζί με τον Tady Okada, είπε: “Σίγουρα υστερούσαμε σε ταχύτητα σε σχέση με τους πρωτοπόρους, αλλά πριν από δυο εβδομάδες, στις δοκιμές που κάναμε δεν ήμασταν πουθενά! Η 3η θέση είναι πολύ καλό αποτέλεσμα και θέλω να ευχαριστήσω την Honda και την Michelin που μου έδωσαν ένα πολύ καλό πακέτο. Οι πρώτοι 3 γύροι είχαν πολύ πλάκα”.

Advertisements