Με νέο αλουμινένιο κινητήρα, νέο πλαίσιο 50% πιο άκαμπτο, ημιαυτόματο κιβώτιο, αναθεωρημένη τετρακίνηση και ολόφρεσκο design, δεν θα στοιχηματίζαμε εναντίον του…

Το τελικό πρωτότυπο Prototype X, στο οποίο θα βασίζεται το πολυαναμενόμενο Mitsubishi Lancer Evo X, εθεάθη στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Detroit κερδίζοντας το κοινό με τις επιθετικές γραμμές του.

Δεν θα σταθούμε στο look επειδή κάποιες από τις λεπτομέρειες του πρωτοτύπου μπορεί να λείπουν από την έκδοση παραγωγής, και περνάμε στις καυτές πληροφορίες για την έκδοση παραγωγής που αναμένεται το 2008.

Ξεχάσετε τον αειθαλή 4G63 που συντρόφευσε το Evo για τόσες γενιές. Το Evo X θα κινείται με τον νέο 4Β11T (turbo εκδοχή του δίλιτρου 4B11 που θα εξοπλίσει την γκάμα του normal Lancer), ο οποίος είναι εξ ολοκλήρου αλουμινένιος και 20kgr ελαφρύτερος από τον 4G63.

Μάλιστα η Mitsubishi προχώρησε στην αναστροφή του κατά 180O κατά τον κατακόρυφο άξονα μέσα στο μηχανοστάσιο, δηλαδή τον τοποθέτησε με την εισαγωγή προς τη μετώπη, σε μια διάταξη που κατά την εταιρία βοηθά στην ιδανική χωροθέτησή του και στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου.

Advertisements