Τη νέα γενιά της M3 παρουσίασε επίσημα η BMW στη Γενεύη. Με ένα μεγαλύτερο κινητήρα, διάταξης V και δύο επιπλέον κυλίνδρους, το κορυφαίο κουπέ της σειράς 3 έρχεται να αναστατώσει τους φανατικούς της φίρμας τόσο με την δυναμική εμφάνιση όσο και με το τεχνολογικό του υπόβαθρο.

Η νέα M3 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο (με την εταιρεία να μην ανακοινώνει λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά), σίγουρα, όμως, ελάχιστα πράγματα θα αλλάξουν όταν το αυτοκίνητο παρουσιαστεί ως παραγωγής στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Φθινόπωρο.

Μονό τα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, οι πόρτες και η θύρα του πορτμπαγκάζ μεταφέρθηκαν αυτούσια από τα άλλα κουπέ της σειράς 3.
Η επιθετική σχεδίαση του νέου προφυλακτήρα, το «εξόγκωμα» και τα ανοίγματα επάνω στο καπό (που τονίζουν ακόμη περισσότερο την ύπαρξη του νέου και ισχυρότερου V8) είναι τα στοιχεία που το διαχωρίζουν της M από τις «κοινές» 2θυρες 3άρες από μπροστά.
Στο προφίλ, το βλέμμα πέφτει επάνω στους φουσκωμένους θόλους και τους τροχούς των 19 ιντσών, στο σχήμα των μαρσπιέ, στους ξεχωριστούς καθρέπτες, αλλά και στα «βράγχια» των μπροστινών φτερών που ενσωματώνουν και τα φλας.
Πίσω ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας, με τα δύο ζευγάρια των εξατμίσεων και το διαχύτη και η μικρή αεροτομή στο πορτμπαγκάζ.

Για τη μείωση του βάρους και για την μετατόπιση του κέντρου αυτού όσο το δυνατό χαμηλότερα το καπό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ για την οροφή χρησιμοποιήθηκαν ακόμη πιο…hi-tech υλικά αφού είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα με τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή ενός μονοθεσίου F1.

Advertisements