Ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν ο μεγάλος νικητής στο πρώτο γκραν πρι του φετινού πρωταθλήματος, στη Μελβούρνη. Ο Φινλανδός οδηγός της Φεράρι δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα στο να φτάσει στην πρώτη του νίκη με την Φεράρι και έστειλε μήνυμα στους απανταχού οπαδούς της Σκουντερία ότι μπορεί να αντικαταστήσει επάξια τον Μίκαελ Σουμάχερ. Δεύτερος ο παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο, ενώ την παράσταση έκλεψε ο ομόσταυλός του Λιούις Χάμιλτον που ανέβηκε στο πόντιουμ στον πρώτο του επίσημο αγώνα.

Μία νέα εποχή ξεκινάει στη Φεράρι, εποχή Ραϊκόνεν. Ο Φινλανδός οδηγός απέδειξε στην πίστα Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης ότι πλέον η Σκουντερία επέστρεψε για τα καλά και φέτος είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ο Ραϊκόνεν ξεκίνησε από την πόλ ποζίσον και δεν την έχασε ποτέ δείχνοντας ότι ο Σουμάχερ θα ξεχαστεί γρήγορα.

Ο “Iceman”, του οποίου ο ομόσταυλος Φελίπε Μάσα ξεκίνησε τελευταίος μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισε στις δοκιμές με το κιβώτιο ταχυτήτων, ήταν σε δικό του αγώνα χτίζοντας διαφορά 15 δευτερολέπτων στο πρώτο πιτ στοπ από τους υπόλοιπους εξασφαλίζοντας ουσιαστικά την πρώτη θέση.

Πίσω του η μεγάλη αποκάλυψη, ο Λιούις Χάμιλτον. Ο νεαρός πιλότος της McLaren που μέχρι τώρα ήταν περισσότερο γνωστός λόγω χρώματος αφού πρόκειται για τον πρώτο μαύρο πιλότο στην ιστορία της F1, έδειξε από την αρχή τις προθέσεις του περνώντας στην εκκίνηση τον παγκόσμιο πρωταθλητή Αλόνσο από τον οποίο έχασε τελικά τη δεύτερη θέση στο 2ο ανεφοδιασμό όταν ο Ισπανός έβαλε περισσότερα καύσιμα κάτι που του επέτρεψε να κάνει δύο γύρους περισσότερους πριν μπει στα πιτ.

Πίσω από τις ΜακΛαρεν βρέθηκε ο Νικ Χάιντφελντ BMW Sauber. Ο Γερμανός οδηγός ήταν δεύτερος πίσω από τον άπιαστο Ραικόνεν μέχρι τον πρώτο ανεφοδιασμό όταν και βγήκε στην 5η θέση, πίσω από τον ομόσταβλό του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος κόντραρε τον Χάιντφελντ μέχρι που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 38ο γύρο από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τον Χάιντφελντ ακολούθησε στην 5η θέση ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα ο οποίος μάλιστα απειλήθηκε από τον Μάσα με την παγκόσμια πρωταθλήτρια Ρενό να δείχνει ότι βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση. Ο Βραζιλιάνος που είχε ξεκινήσει τελευταίος, αφού η Φεράρι του άλλαξε κινητήρα κατάφερε να κάνει ένα σπουδαίο αγώνα και να τερματίσει 6ος.

Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Williams και ο Ραλφ Σουμάχερ με την Toyota. Ο ομόσταυλος του Ραλφ, Γιάνο Τρούλι το μόνο που κατάφερε ήταν να κρατήσει πίσω του στη 10η θέση τον αντικαταστάτη του Αλόνσο στη Ρενό, Χέικι Κοβαλάινεν.

Απογοητευτική ήταν η εικόνα των Honda που δεν κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα με τον Μπαρικέλο να τερματίζει στην 11η θέση και τον Μπάτον τέσσερις θέσεις πιο κάτω στην 15η.Όσον αφορά τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ, εγκατέλειψε όταν στην προσπάθεια να προσπεράσει τον Βουρτς, συγκρούστηκε μαζί του με τον Σκωτσέζο οδηγό να κατηγορεί τον Βουρτς για το ατύχημα

Στον πρώτο αγώνα με τους νέους κανονισμούς όπου η κάθε ομάδα θα πρέπει να χρησιμοποιεί τους 2 τύπους ελαστικών που θα έχει μαζί της σε κάθε αγώνα η Bridgestone, οι περισσότερες ομάδες ξεκίνησαν τον αγώνα με σκληρά τύπου ελαστικά, για να χρησιμοποιήσουν στο τελευταίο πιτ στοπ τα πιο μαλακά τύπου ελαστικά.

Μοναδική παραφωνία, η BMW του Χάιντφελντ που έκανε ακριβώς το αντίθετο.

Ραϊκόνεν: Ιδανικό ξεκίνημα

Ικανοποιημένος για την 10η νίκη στην καριέρα του και την πρώτη με το μονοθέσιο της Ferrari εμφανίστηκε στην συνέντευξη τύπου ο νικητής του Grand Prix της Αυστραλίας Κίμι Ραϊκόνεν. Με την σειρά του, ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο, δήλωσε ευχαριστημένος με την δεύτερη θέση, αλλά επεσήμανε ότι η ομάδα του θέλει ακόμα δουλεία. “Ονειρικό” χαρακτήρισε τον παρθενικό του αγώνα στην Φόρμουλα 1 ο Λιούις Χάμιλτον, ενώ τέλος, το “αφεντικό” της Ρενό Φλάβιο Μπριατόρε, τα ‘ψαλε στον Κοβαλάινεν για την απόδοσή του.

Aναλυτικά οι δηλώσεις τouπρωταγωνιστή:

Κίμι Ράικονεν: “Hταν πολύ καλός αγώνας. Δεν ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα, καθώς πριν την έναρξη του αγώνα έσπασε ο ασύρματος και τα πράγματα έγιναν περίπλοκα. Ομως, είχαμε το πλάνο που θα ακολουθούσαμε και ήξερα τι να κάνω. Πάντως δεν ήταν και η πιο ιδανική κατάσταση. Είναι ευχάριστο το γεγονός ότι κατάφερα να νικήσω στον πρώτο μου αγώνα. Η ομάδα έκανε τα πάντα και ξεκίνησα με τον ιδανικότερο τρόπο το πρωτάθλημα. Το μονοθέσιο είναι πολύ δυνατό, η ατμόσφαιρα είναι καλή και οι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω μου κάνουν πιο εύκολη τη ζωή μου. Eλπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε με βεβαιότητα. Χρειάζεται να περιμένουμε κάνα 2 αγώνες ακόμα για να δούμε που ακριβώς βρισκόμαστε σε σχέση με τους αντιπάλους μας. Στους επόμενους αγώνες θα έχουμε κάποια νέα εξαρτήματα και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Νομίζω ότι είμαστε σε καλή θέση. Θα συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά ώστε να βελτιωνόμαστε σε κάθε αγώνα και να νικήσουμε όσους περισσότερους αγώνες γίνεται”.

Φλάβιο Μπριατόρε

Φλάβιο Μπριατόρε: “Ο Κοβαλάινεν έκανε τραγικό αγώνα. Στην F1 χρειάζεται να είσαι ρεαλιστής. Εκανε λάθος σχεδόν τα πάντα. Ασφαλώς και είναι rookie αλλά και ο Χάμιλτον έτρεχε για πρώτη φορά. Στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι τον επόμενο αγώνα πρέπει να αλλάξει νοοτροπία και να προσπαθήσει περισσότερο γιατί έχει τις ικανότητες να τα καταφέρει. Τίποτα δεν πήγε καλά σήμερα. Στο πρώτο κομμάτι, ο Φιζικέλα έκανε εξαιρετικό αγώνα παρά το γεγονός ότι δεν είχε εξαιρετικό αυτοκίνητο στα χέρια του. Ας μην ξεχνάμε ότι πρέπει να δουλέψουμε ποιο σκληρά από τους υπόλοιπους γιατί είμαστε πίσω. Στο δεύτερο κομμάτι, με τα πιο αργά μονοθέσια μπροστά του, έχασε αρκετό χρόνο. Στο τρίτο, με τη μαλακή γόμα, κράτησε πίσω του τον Μάσα. Πήρε βαθμούς και δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω. Σε σχέση με τη Ferrari και τη McLaren, η Renault χάνει 3 δέκατα. Ρόλο σε αυτό παίζουν και τα ελαστικά. Ελπίζουμε ότι θα ανακάμψουμε στο Μπαχρέιν, όπου θα έχουμε νέα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Η Ferrari έδειξε να κυριαρχεί από την αρχή του αγώνα, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ακόμα είμαστε στην αρχή της σεζόν. Πέρσι, ήμασταν μπροστά με 30 βαθμούς διαφορά και μετά αρχίσαμε να χάνουμε έδαφος. Χρειάζεται να δουλέψουμε πιο σκληρά. Ξέρουμε ότι η McLaren είναι μπροστά από μας και η BMW είναι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο, αλλά η Ferrari είναι σίγουρα μπροστά από όλους. Φαίνεται ότι το πρωτάθλημα θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Η Ferrari τα έκανε όλα τέλεια σήμερα, το ίδιο και ο Ράικονεν. Κρίμα που ο Χάμιλτον δεν τερμάτισε δεύτερος γιατί έκανε εξαιρετικό αγώνα. Τόσο ο Ράικονεν όσο και ο Χάμιλτον ήταν φανταστικοί σήμερα”.