Ο Felipe Massa έκανε αυτό που έπρεπε και κέρδισε τον αγώνα, στο 1-3 της Ferrari

Ο μόνος τρόπος που είχε ο Felipe Massa να σβήσει τις άσχημες εντυπώσεις του προηγούμενου αγώνα ήταν να κάνει κάτι καλό σε αυτόν. Ο Βραζιλιάνος της Ferrari βρήκε τον καλύτερο, κερδίζοντας το Grand Prix του Μπαχρέιν, στο οποίο ξεκίνησε από την pole position και έμεινε στην πρωτοπορία σε όλη τη διάρκειά του. Στη 2η θέση τερμάτισε το παιδί-θαύμα της McLaren, Lewis Hamilton, που εξακολουθεί να κάνει όλο τον κόσμο της Formula 1 να ασχολείται μαζί του. Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Kimi Raikkonen, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε και τη στρατηγική της ομάδας του για να πάρει αυτήν τη θέση. O Nick Heidfeld με την BMW Sauber έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες του, παίρνοντας την 4η θέση, μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Fernando Alonso που ήταν 5ος. Ακολούθησαν οι Robert Kubica, Jarno Trulli και Giancarlo Fisichella.

Η εκκίνηση

Στην εκκίνηση ο Felipe Massa ξεκίνησε καλά και έστριψε στην πρώτη στροφή, χωρίς να απειληθεί πραγματικά από τον Lewis Hamilton. Ο Kimi Raikkonen έκανε μεγάλη προσπάθεια να κρατηθεί μπροστά από τον Fernando Alonso, που είχε φτάσει δίπλα του, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε. Οι πιλότοι της BMW Sauber έμειναν στις θέσεις τους ενώ κερδισμένος ήταν ο Heikki Kovalainen, που από τη 12η θέση ανέβηκε στην 9η. Όμως, στις πιο πίσω θέσεις ο Adrian Sutli ακούμπησε τον Scott Speed, προκαλώντας μια αλυσιδωτή αντίδραση, που παρέσυρε και τον Jenson Button. Το αποτέλεσμα ήταν τα μονοθέσια της Honda και της Toro Rosso να μείνουν ακινητοποιημένα στη μέση της πίστας και η Spyker να μπει στα pit με κατεστραμμένο ρύγχος. Φυσικά, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα μέχρι να καθαριστεί και οι εξελίξεις πήραν αναστολή για τους 3 γύρους που έμεινε μέσα.

Με την επανεκκίνηση του αγώνα δεν υπήρξαν αλλαγές στην κορυφή. Όλοι κατάφεραν να κρατήσουν τις θέσεις τους και να αποκρούσουν πιθανές προσπάθειες προσπεράσματος. Οι Massa και Hamilton κινούνταν στον ίδιο ρυθμό στις δύο πρώτες θέσεις, με τη διαφορά τους να μην ξεπερνάει το 1 δευτερόλεπτο. Το άλλο ζευγάρι, των Alonso και Raikkonen, άρχισε να χάνει έδαφος, με τον Φινλανδό να δείχνει λίγο ταχύτερος από τον παγκόσμιο πρωταθλητή αλλά να αδυνατεί να τον περάσει. Ο Nick Heidfeld με την BMW Sauber δεν είχε πρόβλημα να τους ακολουθεί από κοντά.

Υπέρ της Ferrari το 1ο pit stop

Μπορεί στις πρώτες θέσεις να μην υπήρχε θέαμα, ωστόσο πιο πίσω γινόταν χαμός. Οι Jarno Trulli, Alex Wurz και Nico Rosberg αρχικά, με τους David Coulthard και Heikki Kovalainen να προστίθενται αργότερα, βρίσκονταν σε μια διαρκή μάχη μέχρι το 17ο γύρο, που άρχισαν οι ανρφοδιασμοί, με τον Coulthard να μπαίνει πρώτος. Ο Lewis Hamilton ακολούθησε στον 18ο γύρο, αλλά ο Massa έμεινε στην πίστα μέχρι τον 20ό. Το pit stop του Βραζιλιάνου ήταν πιο σύντομο από του Βρετανού και βγαίνοντας είδε τη διαφορά τους να αυξάνεται. Στον 22ο γύρο ήταν η σειρά του Alonso και στον επόμενο του Kimi Raikkonen. «Παλιά μου τέχνη κόσκινο» στη Ferrari και στην έξοδο ο Φινλανδός πέρασε μπροστά από τον Alonso. Δεν κατάφερε όμως το ίδιο ο Nick Heidfeld, που μετά το 1ο Pit stop παρέμεινε στην 5η θέση.

Σε αυτό το σημείο του αγώνα, το πιο αξιοπερίεργο ήταν η 6η θέση του Anthony Davidson με τη Super Aguri, ο οποίος φυσικά δεν είχε κάνει ακόμα τον ανεφοδιασμό του. Τελικά τον έκανε στον 27ο γύρο και έπεσε στη 14η θέση. Οι δύο Ferrari μετά τα pit stop άρχισαν να απομακρύνονται σιγά-σιγά από τις McLaren, που δεν έδειχναν ικανές να ακολουθήσουν το ρυθμό. Ταυτόχρονα, ο Nick Heidfeld έφτασε πίσω από τον Alonso και άρχισε να τον πιέζει. Στον 31ο γύρο η μάχη δόθηκε, με μεγάλο νικητή τον Γερμανό της BMW Sauber, που πέρασε με καταπληκτική ενέργεια τον Ισπανό και πήρε την 4η θέση. Όμως, ούτε ο Kimi Raikkonen έμεινε άπραγος και άρχισε να πλησιάζει τον Hamilton, εξαφανίζοντας διαφορά 9 δευτερολέπτων μέσα σε λίγους γύρους. Οι Takuma Sato και David Coulthard είδαν τους κινητήρες των Honda και Renault αντίστοιχα να παραδίδουν το πνεύμα και εγκατάλειψαν.

Εδραίωση του αποτελέσματος

Στον 40ό γύρο ο Felipe Massa μπήκε για τον 2ο ανεφοδιασμό, ακολουθούμενος από τον Kimi Raikkonen στον επόμενο. Τα μονοθέσια της McLaren έμειναν πιο πολλούς γύρους στην πίστα, με τον Alonso να μπαίνει στον 43ο γύρο και τον Hamilton στον 44o. Οι προσπάθειες όλων των μηχανικών ευοδώθηκαν και οι θέσεις των 6 πρώτων δεν άλλαξαν. Οι McLaren με τα σκληρά ελαστικά έδειξαν να έχουν αρκετά καλό ρυθμό, με τον Hamilton να απομακρύνεται από τον Raikkonen και να πλησιάζει τον Massa και τον Alonso να μειώνει τη διαφορά από τον Heidfeld. Ενώ συνέβαιναν αυτά, άλλος ένας κινητήρας Honda σε μια Super Aguri έσκασε, τερματίζοντας έτσι τον πολύ καλό αγώνα του Davidson. Στους τρεις τελευταίους γύρους, έγινε μεγάλη μάχη για την 7η και 8η θέση ανάμεσα στους Trulli και Fisichella, με τον Ιταλό της Toyota να παίρνει τελικά τους 2 βαθμούς. Η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Felipe Massa, και τους ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Kimi Raikkonen, Nick Heidfeld, Fernando Alonso, Robert Kubica, Jarno Trulli και Giancarlo Fisichella.

Συμπέρασμα

Μετά το αποτέλεσμα στο Μπαχρέιν, το πρωτάθλημα πήρε φωτιά. Τρεις πιλότοι, οι Alonso, Raikkonen και Hamilton έχουν 22 βαθμούς και ακολουθεί ο Massa με 17. Είναι προφανές ότι Ferrari και McLaren βρίσκονται δε μια διελκυστίνδα, με τον τελικό νικητή να εξαρτάται μόνο από τις λεπτομέρειες. Με αυτήν του την επάξια νίκη, ο Felipe Massa αποκατάστησε την υπόληψή του στα μάτια των τιφόζι και μπήκε για τα καλά στη διεκδίκηση του τίτλου. Ωστόσο, για μία ακόμα φορά πρέπει να σταθούμε στον Lewis Hamilton. Παρότι είναι μόλις 21 ετών, ο πιλότος της McLaren έχει οδηγήσει στους τρεις πρώτους αγώνες σαν πολύ πιο έμπειρος, και έχει δώσει μεγάλες υποσχέσεις για το μέλλον και τροφή για προβληματισμό στον Fernando Alonso.

Σε αυτόν τον αγώνα η BMW Sauber έδειξε ότι είναι πιο κοντά από ποτέ στους πρωτοπόρους. Ο Nick Heidfeld πέρασε στα ίσια τον Alonso και πήρε την 4η θέση, ενώ ο Kubica δεν κινδύνευσε σε κανένα σημείο του αγώνα στην 6η θέση. Στο καζάνι που βράζουν οι «μεσαίες» ομάδες, η Toyota επικράτησε της Renault, αφού πήρε τους 2 βαθμούς της 7ης θέσης, αφήνοντάς της τον 1 βαθμό της 8ης θέσης. Στη Red Bull είδαν και τα δύο μονοθέσια να εγκαταλείπουν, καθώς τα προβλήματα που έχουν φέτος δεν τους έχουν αφήσει. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο David Coulthard δεν έχει δει ακόμα φέτος την καρό σημαία. Στη Williams μπορεί να περίμεναν βαθμούς από αυτόν τον αγώνα αλλά πέρα από μερικές εντυπωσιακές προσπάθειες προσπεράσματος δεν έδειξαν ότι θα μπορούσαν να τα καταφέρουν.

Η Super Aguri εξακολουθεί να παρουσιάζει πολύ διαφορετικό πρόσωπό από το περσινό. Μπορεί και τα δύο μονοθέσια να εγκατάλειψαν με σπασμένο κινητήρα, ωστόσο έδειξαν πολύ ανταγωνιστικό ρυθμό, τουλάχιστον σε σύγκριση με τη «μαμά» Honda, που για άλλον έναν αγώνα ψάχνει γωνία για να κρυφτεί. Τα μονοθέσια της Toro Rosso από νωρίς βρέθηκαν εκτός ενός αγώνα από τον οποίο δεν διεκδικούσαν τίποτα, ενώ στη Spyker πέτυχαν το στόχο τους, που ήταν να τερματίσουν, έστω και στις τελευταίες θέσεις.

Ο επόμενος αγώνας είναι το Ισπανικό Grand Prix, στο Circuit de Catalunya, έδρα του Fernando Alonso. Θα επικρατήσει ο Ισπανός μέσα στο σπίτι του ή στη Ferrari ετοιμάζονται να του χαλάσουν το πάρτι; Θα ξέρουμε το απόγευμα της 13ης Μαΐου.

Στη σελίδα Αποτελέσματα θα βρείτε την τελική κατάταξη του Grand Prix Μπαχρέιν. Μείνετε συνδεμένοι στο MSFREE, ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών και η επίσημη συνέντευξη Τύπου

Advertisements