Η Opel συνεχίζει τη νέα της πορεία με φουλ γκάζι στην αριστερή λωρίδα. Ύστερα από αρκετά χρόνια παρουσίας το Corsaκι θα είναι διαθέσιμο σε μια αρκετά σπορ και δυνατή έκδοση.

Τα τρία γνωστά γράμματα OPC (Opel Performance Centre) κοσμούν διακριτικά το μικρό μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1600 κυβικών εκατοστών αποδίδει 192 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 230 Nm και μπορεί στιγμιαία να φτάσει τα 260 Nm μέσω μιας overboost τεχνολογίας.

Επιδόσεις

Το ελαφρύ μηχανικό σύνολο σε συνδυασμό με το μικρό αμάξωμα και το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, εκτινάσσουν το Corsa από στάση στα πρώτα 100 χλμ. σε μόλις 7,2 δευτερόλεπτα, όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία.

Η τελική ταχύτητα είναι 225 χλμ./ώ. και για την επιτάχυνση εν κινήσει (ρεπρίζ) από τα 80 έως τα 120 χλμ. με την πέμπτη κουμπωμένη στον επιλογέα απαιτούνται 6.7 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με την Opel, τα 0-100 km/h έρχονται σε 7,2 sec ενώ η τελική ταχύτητα του OPC φτάνει τα 225 km/h. Στην πράξη τα ξεσπάσματα δύναμης απουσιάζουν, η απόδοση της ισχύς του μοτέρ είναι αρκετά προοδευτική και η απόκριση του γκαζιού άμεση.

Η μικτή κατανάλωση του νέου μοντέλου θα περιορίζεται στα 7,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, γεγονός που αν όντως ισχύει θα είναι αρκετά χαρμόσυνο για την τσέπη!!

Εξωτερική σχεδίαση

Εκτός από τις πολύ καλές επιδόσεις, το γρήγορο Corsa περιλαμβάνει και μια εντελώς νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών βοηθημάτων, τα οποία προσθέτουν αρκετούς πόντους στο πιο επιθετικό οπτικό αποτέλεσμα. Η ανασχεδιασμένη εμπρός μάσκα με τη μεγάλη εισαγωγή και οι ασημένιες λεπτομέρειες γύρω από τα σποτ ομίχλης ανέδειξαν την «κακιά» φύση του αυτοκινήτου.

Τα πλαϊνά μαρσπιέ είναι και αυτά νέας σχεδίασης, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας απέκτησε βράγχια στα άκρα, καθώς και έναν αεροδυναμικό διαχύτη. Η νέα σχεδίαση ολοκληρώνεται με την αεροτομή στο πάνω μέρος της τρίτης θύρας, την κεντρικά τοποθετημένη τριγωνική πίσω απόληξη και τους εξωτερικούς καθρέπτες με την επίσης τριγωνική σχεδίαση.

Βελτιώσεις

Το σασί του Corsa OPC αναβαθμίστηκε από τους μηχανικούς της Opel για να αντέξει την έξτρα δύναμη. Για να διαπιστώσουν τις διαφορές στα στάδια της εξέλιξης του αυτοκινήτου, η πίστα του Nürburgring αποτέλεσε το playground των δοκιμών.

Οι απαιτητικές στροφές και οι μεγάλες ευθείες του Γερμανικού σιρκουί έδωσαν στο Corsa ένα ενισχυμένο πίσω άξονα, μια πιο σοφιστικέ ανάρτηση, που είναι υπεύθυνη για τη μικρότερη κατά 10 mm απόσταση από το έδαφος.

Στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται το ESP, οι 17άρες ζάντες με ελαστικά διαστάσεων 215/45. Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών είναι επίσης διαθέσιμες στον προαιρετικό εξοπλισμό με ελαστικά διαστάσεων 225.

Το σύστημα πέδησης με τις μπλε δαγκάνες αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους 308 mm εμπρός και 264 mm πίσω.

Εσωτερικό

Στην καμπίνα επιβατών το βλέμμα πέφτει κατευθείαν στα εντυπωσιακά ημιδερμάτινα μπάκετ καθίσματα αγωνιστικού τύπου της Recaro, το δερμάτινο τιμόνι με τα τρία μπράτσα, η γυαλιστερή πλαστική επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας και η μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο μέσο αυτής.
Τα αγωνιστικού τύπου μπάκετ καθίσματα παρουσιάζονται για πρώτη φορά με πλαϊνούς αερόσακους.

Τιμή

Μη νομίσετε πάντως πως οι 192 ίπποι και η δυναμική εμφάνιση αποτελούν τα μόνα ατού του Corsa OPC απέναντι στον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο όπλο του θα είναι η τιμή του που στην Ελλάδα καθορίστηκε στα 21.990 ευρώ, όταν τα Mini Cooper S (175 ίπποι) και Renault Clio RS (200 ίπποι) κοστίζουν € 26.100 και € 27.000 αντίστοιχα.




Advertisements