Kimi Raikkonen κατέκτησε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στην πίστα του Spa, σε έναν αγώνα όπου οι τέσσερις πρώτοι τερμάτισαν όπως εκκίνησαν, με τη Ferrari να σημειώνει το τρίτο 1-2 φέτος. Στη μάχη του πρωταθλήματος ο Hamilton έχει πλέον μόλις δυο βαθμούς διαφοράς από τον Alosno, ενώ η Ferrari κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και μαθηματικά… Ο Heidfeld κατάφερε να περάσει μέσω των pit stop τον Rosberg ο οποίος τερμάτισε έκτος, ο Webber διατήρησε την 7η θέση, ενώ ο Kovalainen αντιστάθηκε στην πίεση του Kubica για να πάρει ακόμη ένα βαθμό.

Μετά τον Ayrton Senna (5 νίκες) και τον MichaelSchumacher (6 νίκες) o Kimi Raikkonen θέτει τις βάσεις για να γίνει ο καινούριος άρχοντας της πιο απαιτητικής από τους οδηγούς πίστας του πρωταθλήματος. Ο Φινλανδός δεν έκανε ούτε ένα λάθος, κατάφερε να απομακρυνθεί αρκετά από τον team mate του στο πρώτο stint έτσι ώστε να διατηρεί το πλεονέκτημα παρά το γεγονός ότι θα ανεφοδιαζόταν ένα γύρο νωρίτερα από την άλλη Ferrari και διατήρησε τη διαφορά του σταθερή μέχρι και το δεύτερο pit stop για να φτάσει πρώτος στην καρό σημαία. Παραδοσιακά, στο Spa υπάρχει γύρος θριάμβου κατά συνέπεια ο Raikkonen αποφάσισε να γιορτάσει τη νίκη του με ένα μεγαλοπρεπές donut πριν παρκάρει την F2007 στο parc ferme. «Το έχασα!» δήλωσε γελώντας μετά τον αγώνα για το… στιγμιότυπο του αγώνα.

Ο Felipe Massa δήλωσε ότι είχε υπερβολική υποστροφή στο πρώτο stint, η οποία διορθώθηκε αφαιρώντας λίγο φτερό από την εμπρός αεροτομή κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού. Ο Βραζιλιάνος αποκάλυψε ότι η Ferrari ίσως έκανε λανθασμένη επιλογή στα ελαστικά, καθώς τα μαλακά θα της παρείχαν μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Ούτως ή άλλως ωστόσο, η McLaren δεν είχε τη δυνατότητα να απειλήσει τα κόκκινα μονοθέσια.

Στην εκκίνηση, ο Lewis Hamilton κατάφερε να βρεθεί στο πλάι του team mate του, ωστόσο ο Fernando Alonso άνοιξε επίτηδες τη γραμμή του μετά τη La Source για να μην αφήσει χώρο στο Βρετανό, ο οποίος χρησιμοποίησε το χώρο διαφυγής για να βρεθεί και πάλι στο πλάι της άλλης MP4-22 στην ευθεία πριν την

Eau Rouge. Όντας στην εσωτερική όμως, ο Alonso κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση καθώς ο Hamilton αναγκάστηκε να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι αφού σε εκείνο το σημείο δεν υπάρχει χώρος για δυο μονοθέσια. Έπειτα από αυτό, δεν κατάφερε να τον απειλήσει ξανά. Ο Hamilton δήλωσε ότι η κίνηση του Alonso δεν ήταν δίκαια: «Υπήρχε χώρος και για τους δυο μας. Πάντα παραπονιέται για άλλους ότι κάνουν άδικες κινήσεις και θέλει όλοι να είναι δίκαιοι και είναι κάποιος τον οποίο θεωρώ πρώτυπο και ήρθε και με έσπρωξε όσο πιο πολύ μπορούσε. Ήμουν πολύ τυχερός που υπήρχε χώρος διαφυγής εκεί και κατάφερα να τον χρησιμοποιήσω. Πήγα να επιταχύνω και ξαφνικά ο Fernando ήρθε προς το μέρος μου γνωρίζοντας ότι βρίσκομαι εκεί οπότε…». Ο Βρετανός ανεφοδιάστηκε ένα γύρο μετά τον team mate του στο πρώτο pit stop και τοποθέτησε στο ρεζερβουάρ της MP4-22 καύσιμα για τρεις επιπλέον γύρους στο δεύτερο stint κίνηση η οποία ωστόσο δεν κατάφερε να αλλοιώσει το τελικό αποτέλεσμα.

Ο Nick Heidfeld έκανε μια πολύ κακή εκκίνηση, χάνοντας το φρενάρισμα και κατά συνέπεια δυο θέσεις από τους Kovalainen και Webber. O Γερμανός κατάφερε να προσπεράσει τη βαριά με καύσιμα Renault στο chicane Bus Stop στον τέταρτο γύρο, ενώ το γεγονός ότι πραγματοποίησε τον πρώτο ανεφοδιασμό του 4 γύρους μετά από τους προπορευόμενούς του Rosberg και Webber του επέτρεψε να επιστρέψει στην πίστα εμπρός από αυτούς, στην 5η θέση, την οποία διατήρησε μέχρι τον τερματισμό.

Ο Nico Rosberg έστριψε 5ος στη La Source και στη συνέχεια διατηρούσε μια σεβαστή διαφορά από τους πιλότους που τον ακολουθούσαν. Ωστόσο ο Γερμανός ήταν ο πρώτος που ανεφοδιάστηκε και όταν όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί είχαν μπει στα pits, είχε χάσει μια θέση από τον Nick Heidfeld. Στη συνέχεια διατηρήθηκε εκεί και σημείωσε άλλους 3 βαθμούς για να προσπεράσει τον team mate του στον πίνακα της βαθμολογίας.

Ο Mark Webber στριμώχθηκε στην εκκίνηση και βγήκε στο χώρο διαφυγής της La Source, επιτρέποντας στον Kovalainen να περάσει μπροστά. Μόλις στον τρίτο γύρο, το ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου της Red Bull του επέτρεψε να προσπεράσει το Φινλανδό στην ευθεία πριν την Les Combes. Ανεφοδιάστηκε στον ίδιο γύρο με τον Rosberg (14ο) και κατά συνέπεια ο Heidfeld πέρασε μπροστά. Ωστόσο δήλωσε χαρούμενος από το γεγονός ότι τερμάτισε και μάλιστα στους βαθμούς για πρώτη φορά από το Nurburgring.

O Heikki Kovalainen έμεινε εκτός… μπελάδων στη La Source και κατά συνέπεια ανέκτησε 4 θέσεις! Ωστόσο, όντας σε στρατηγική ενός pit stop (ο μόνος από τους κορυφαίους συνδυασμούς που είχε επιλέξει να ανεφοδιαστεί μονάχα μια φορά) δεν κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τα μονοθέσια που τον ακολουθούσαν για πολύ. Παρά το γεγονός, άφησε τη στρατηγική να λειτουργήσει για χάρη του, αλλά ο βαθμός της 8ης θέσης δεν ήρθε εύκολα, καθώς μετά τον δικό του δεύτερο ανεφοδιασμό, ο Kubica τον πίεζε ασφυκτικά. Ο Φινλανδός αντιστάθηκε ωστόσο και σημείωσε βαθμούς για 6η συνεχόμενη φορά. Μετά τον αγώνα δήλωσε ότι κατά πάσα πιθανότητα, η στρατηγική 2 pit stop θα του απέφερε καλύτερο αποτέλεσμα.

Ο αγώνας του Robert Kubica είχε συμβιβαστεί από χθες λόγω της αλλαγής κινητήρα που του κόστισε 10 θέσεις στη σειρά εκκίνησης. Η ομάδα είχε επιλέξει να τον εφοδιάσει με λίγα καύσιμα για να τοποθετηθεί όσο το δυνατό πιο ψηλά και να αντισταθμίσει την απώλεια. Στον αγώνα, βρισκόταν πάντοτε πίσω από κάποιον πιο αργό από τον ίδιο.

Πραγματοποίησε πολλά προσπεράσματα και αυτό επί του Kovalainen στον 11ο γύρο από την εσωτερική στο Bus Stop φρενάροντας… έναν αιώνα πιο αργά από τον Φινλανδό ήταν ακόμη καλύτερο από αυτό που πραγματοποίησε επί του Ralf Schumacher στο ίδιο σημείο από την εξωτερική.

Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στον αγώνα του Adrian Sutil, ο οποίος βρισκόταν για μεγάλο αριθμό γύρων στη 12η θέση πιέζοντας τον David Coulthard! Ο Γερμανός ήταν ταχύτερος από τις Super Aguri και της Toro Rosso και πάλευε με τις Honda και τις Toyota! Η δουλειά του Mike Gascoyne στην ομάδα της Spyker φαίνεται ότι αποδίδει τους πρώτους της καρπούς.

Advertisements