Ο καιρός της Ιαπωνίας έκανε… τη χάρη στον Βρετανό Λούις Χάμιλτον της McLaren και δεν σταμάτησε λεπτό να βρέχει με αποτέλεσμα ο νέος αστέρας της Formula 1 να κατακτά την πρώτη θέση, να φτάνει τους 107 βαθμούς, 12 περισσότερους από τον δεύτερο Αλόνσο και με 2 αγώνες να απομένουν να είναι το απόλυτο φαβορί για τον πρώτο παγκόσμιο τίλο στην καριέρα του. Στο βάθρο οι δύο Φινλανδοί (για πρώτη φορά στην ιστορία) Κοβαλάινεν (Renault)και Ραικόνεν (Ferrari).

Σε μια δύσκολη πίστα με ακραίες καιρικές συνθήκες (η βροχή δεν σταμάτησε δευτερόλεπτο), ο αγώνας ξεκίνησε ουσιαστικά μετά από τους πρώτους 20 γύρους καθώς οι αγωνοδίκες αποφάσισαν την πραγματοποίηση της εκκίνησης πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Από την εκκίνηση ο Χάμιλτον και ο Αλόνσο κράτησαν 1η και 2η θέση αντίστοιχα, ενώ Μάσα και Ραικόνεν κατά τη διάρκεια των πρώτων γύρων άλλαξαν τα λάστιχα τους σε ακραία βρόχινα, κάτι που δεν έκανε η Ferrari και το ρίσκο των απλών ελαστικών βγήκε… λάθος.

Ο Αλόνσο έκανε το πρώτο pit-stop στον 28ο γύρο και εφοδιάστηκε με αρκετά καύσιμα, κάτι που έκανε και ο Χάμιλτον ένα γύρο αργότερα, δείγμα της πολιτικής και των δύο πως δεν θα έκαναν κατά τη διάρκεια του αγώνα άλλο.

Ο οδηγός της McLaren, Χάμιλτον, είχε και την τύχη με το μέρος του καθώς και είχε μια επαφή που ναι μεν του κόστισε (είχε επαφή με τον Κούμπιτσα και του κόστισε μια θέση) αλλά κατάφερε να μείνει μέσα στον αγώνα τη στιγμή που και ο team mate του Αλόνσο (46ο γύρο έπεσε πάνω στον προστατευτικό τοίχο) αλλά και οι Φέτελ(Ferrari) και Γουέμπερ(Renault) δεν τα κατάφεραν λόγω της βροχής και της ομίχλης.

Οι δύο τους συγκρούστηκαν όταν ο Γερμανός έκανε λάθος χειρισμό και συγκρούστηκε με τον Ουέμπερ, υπό το καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Μάλιστα μετά το ατύχημα του Ισπανού οι δύο τους είχαν βρεθεί πίσω από τον Χάμιλτον αλλά… Επίσης την καρό σημαία δεν είδαν και οι Σουμάχερ, Ντάβιντσον, Ρόσμπεργκ και Βουρτζ.

Από το ατύχημα των Φέτελ και Ουέμπερ κερδισμένος βγήκε ο Κοβαλάινεν που κράτησε τη δεύτερη θέση ως το τέλος και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά την καριέρα του.

Στον 49ο γύρο όταν ξεκίνησε και πάλι κανονικά ο αγώνας η κατάταξη είχε ως εξής: Κοβαλάινεν, Μάσα, Κούλθαρντ, Φιζικέλα, Χάιντφελντ, Ράικονεν, Μπαρικέλο.

Ο Ραικόνεν όμως δεν παράτησε τη μάχη και κατάφερε από την 6η θέση να ανέβει στο… βάθρο. Αξίζει να σημειωθεί πως ο αγώνας έκλεισε θεαματικά, καθώς λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό οι Μάσα και Κούμπιτσα μονομάχησαν για την 6η θέση, με κερδισμένο τον Βραζιλιάνο.

Xάμιλτον:«Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολες και ήμουν τυχερός και μόνο που τελείωσα τον αγώνα, ειδικά μετά το ατύχημα που είχα με τον Κούμπιτσα. Έπρεπε να οδηγείς ταυτόχρονα γρήγορα, αλλά και με πολύ προσοχή. Σε αυτές τις συνθήκες τα μονοθέσια που ακολουθούν πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά και ο Ρόμπερτ πιστεύω πως πήρε ένα αχρείαστο ρίσκο που παραλίγο να μου στοιχίσει. Ευτυχώς πάντως όλα πήγαν καλά. Μου φάνηκε ατελείωτος ο αγώνας με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει δύο φορές την εμφάνισή του. Είμαι πανευτυχής για τη νίκη. Αισθάνομαι πως είμαι καθ’οδόν για να πετύχω κάτι πολύ σπουδαίο», δήλωσε ο 22χρονος οδηγός της McLaren.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Λιούις Χάμιλτον (Αγγλία) McLaren
2. Χάικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία) Renault +8,3”
3. Κίμι Ράικονεν (Φινλανδία) Ferrari +9,4”
4. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Αγγλία) Red Bull +20,2”
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) +38,8”
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) Ferrari +49

Advertisements