Με υπογραφή Σούμι 

 Τα βλέμματα της αυτοκίνησης ήταν στραμμένα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Tη Δευτέρα 11/9, η Έκθεση άνοιξε τις πύλες της στους εκπροσώπους του Τύπου που είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη γεύση από τα εκθέματα των εταιριών. Στο περίπτερο της Ferrari, τα φώτα έπεσαν πάνω στην τελευταία έκδοση της F430 η οποία φέρει την ονομασία Scuderia. Ο πρόεδρος της ιταλικής φίρμας, Λούκα Μοντετζεμόλο μαζί με τον Μίκαελ Σουμάχερ ο οποίος έχει συμβάλει στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, έκαναν τα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου. «Μέρος του νέου ρόλου που έχω στη Ferrari, είναι να δοκιμάζω τα αυτοκίνητα δρόμου που παράγει η εταιρία. Υποχρέωσή μου είναι να πηγαίνω σε διάφορες πίστες και να δοκιμάσω νέα αυτοκίνητα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1, o οποίος με την πλούσια εμπειρία του έδωσε τις πολύτιμες συμβουλές του πάνω σε θέματα που αφορούσαν στην εξέλιξη του traction control, του συστήματος διεύθυνσης και της μετάδοσης.

  • Tεχνολογία από F1…H Scuderia είναι το νεότερο μέλος της οικογένειας F430. Παραπέμπει στο αγωνιστικό τμήμα της Ferrari και όχι τυχαία μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιεί τεχνολογία που έρχεται κατευθείαν από την F1.Πρόκειται ουσιαστικά για την διάδοχο της 360 Challenge Stradale που έχει ως στόχο να πρωταγωνιστήσει σε μια ιδιαίτερη κατηγορία η οποία περιλαμβάνει σημαντικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών, όπως για παράδειγμα την Porsche 911 GT2 και την Gallardo Superleggera της Lamborghini.Για να πετύχει το στόχο της, υποβλήθηκε σε αυστηρή…δίαιτα (εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων), χάνοντας συνολικά 100 κιλά σε σχέση με την στάνταρ έκδοση (το βάρος της Scuderia είναι στα 1.250 κιλά). Παράλληλα, αυξήθηκε η απόδοση του V8 των 4,3 λίτρων ο οποίος στην περίπτωση της Scuderia «παράγει» 510 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., 20 περισσότερους από την απλή F430. Μετά από αυτές τις αλλαγές, η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι μόλις 2,45 (έναντι 2,95 της απλής έκδοσης), γεγονός που σημαίνει ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις.Από κει και πέρα, η Scuderia είναι εξοπλισμένη με το τελευταίο λογισμικό F1 Superfast που εξασφαλίζει ακόμα πιο άμεσες αλλαγές ταχυτήτων σε μόλις 60 χιλιοστά του δευτερολέπτου. 
  •  Εξάλλου, το νέο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control) ενσωματώνει πλέον τις λειτουργίες του E-Diff, του ηλεκτρονικού διαφορικού και του F1-Trac συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης, εξασφαλίζοντας την κορυφαία οδική συμπεριφορά, τόσο στην πίστα όσο και στους δρόμους. 

         newego_large_t_741_441981jpg.jpg         newego_large_t_741_441983jpg.jpg         newego_large_t_741_441984jpg.jpg          newego_large_t_741_441986jpg.jpg

    Advertisements